Під час роботи з вправами цього модуля я зрозумів, що планування роботи над проектом обовязково повинен відповідати навчальним стандартам та програмам, на основі яких потрібно формувати навчальні цілі проекту.
Також ми навчилися створювати ключові та тематичні запитання - вони будуть потрібні для створення та формулювання проблеми проекту.
Також на початку роботи над проектом потрібно визначити знання та навички учнів - для цього можна використовувати форму ЗХД, опитувальник, організаційну діаграму і вчительську презентаціію.
Що із цього всього було найцікавіше?
ВідповістиВидалитиЩо викликало утруднення?
Що потребує додаткової роботи?
Про цікавість не можу сказати, знаю, що все це мені потрібно буде для проведення тренінгу з іншими людьми, тому працювати доводиться сумлінно.
ВідповістиВидалитиУтруднення будуть і є, так як я не виконав до кінця ще жодного проекту. Думаю, після кількох проектів з учнями весь цей процес буде мені навіть подобатися))