вівторок, 20 серпня 2013 р.

Рефлексія за модулем 3 і 4

Під час роботи з вправами цього модуля я зрозумів, що планування роботи над проектом обовязково повинен відповідати навчальним стандартам та програмам, на основі яких потрібно формувати навчальні цілі проекту.
Також ми навчилися створювати ключові та тематичні запитання - вони будуть потрібні для створення та формулювання проблеми проекту.
Також на початку роботи над проектом потрібно визначити знання та навички учнів  - для цього можна використовувати форму ЗХД, опитувальник, організаційну діаграму і вчительську презентаціію.

2 коментарі:

  1. Що із цього всього було найцікавіше?
    Що викликало утруднення?
    Що потребує додаткової роботи?

    ВідповістиВидалити
  2. Про цікавість не можу сказати, знаю, що все це мені потрібно буде для проведення тренінгу з іншими людьми, тому працювати доводиться сумлінно.
    Утруднення будуть і є, так як я не виконав до кінця ще жодного проекту. Думаю, після кількох проектів з учнями весь цей процес буде мені навіть подобатися))

    ВідповістиВидалити